بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی:چون فرهاد را دوست دارم باید او را آماده روانه میدان کنم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه نسبت به عملکرد این تیم در نیمه دوم دیدار مقابل ذوب آهن اعتراض شده و گفته می‌شود نباید استقلال یک نیمه را از دست می‌داد و مهاجم خود را بیرون می‌کشید عنوان کرد: ما با یک مهاجم بازی نکردیم و این صحبت به اشتباه مطرح می‌شود. در شروع مسابقه با سیستم 4، 4، 2 بازی کردیم همچنین در فوتبال یک کادرفنی هنگام برگزاری مسابقه داریم که با توجه به شرایط بازی و آنالیز حریف سیستم خود را دنبال می‌کنیم. ما دو بار فیلم این بازی را تماشا کردیم و به این نتیجه رسیدیم که تا دقیقه 75 که مسیر باد به مسیر دروازه ما عوض شد همه چیز در اختیارمان قرار داشت. از آقای پورحیدری استادتر در فوتبال نداریم و با یکدیگر این بازی را آنالیز می‌کردیم. وقتی در سرمای زیاد اصفهان و زمینی که بسیار سفت بود و انگار روی آسفالت چمن ریخته بودند به میدان می‌رفتیم و با توجه به اینکه مسیر باد و سرما به سمت دروازه ما بود بهترین کار این بود که نتیجه را حفظ کنیم.
وی افزود: اگر حنیف عمران‌زاده موقعیتی که به دست آورد گل می‌کرد الان کلاه را به سمت دیگری به روی سر من می‌گذاشتند. آن فردی که می‌گوید برای انجام این شکل بازی سه دهه دیر شده است حتما این قهرمانی‌های استقلال را ایشان آورده ‌است. ما باید تجزیه و تحلیل‌مان در جریان مسابقه باشد وقتی شرایط اینگونه بود منطقی است که ما ابتدا گل نخوریم و سپس با حرکت در 50 متر جلو به زدن گل نیز بیاندیشیم. اگر ما هجومی بازی می‌کردیم و آن وقت 3 گل دریافت می‌کردیم به هیچ وجه خوب نبود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 10 / 1391برچسب:جام حذفی,استقلال,ابومسلم,نشست خبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com